"Kanske det bästa året hittills i mitt liv."

Hur ska jag kunna förklara mig nu.. Jag har inte bloggat på hundra år... punkt. 
 
Hej fina människor! Livet är toppen och året 2014 avslutades i vackra landet Vietnam och år 2015 startade även där. För övrigt var år 2014 ett väldigt bra år, kanske det bästa året hittills i mitt liv.  
 
Det har hänt så mycket i livet bara på ett år.. med musiken, livet, mig själv. Dem senaste tre veckorna i Vietnam fick jag uppleva livet från ett helt annat perspektiv och kunde ta med mig det hem. 
 
Det jag inte riktigt kan förstå, det är att om bara några veckor lever jag som 19 åring.. vänta lite.. fyllde jag inte nyss 18 år och var jättehypad över det? Var det ett helt år sen?? 
Det är vid sådana här tillfällen där man känner att livet bara flyger iväg som en raket.. Det är då stressen börjar krypa fram.. Den där taggade känslan inför framtiden, men samidigt finns där en rädsla som skrämmer en.
 
Jag uppreppar "livet" mycket i denna texten haha... men livet är en väldigt stor fråga, men också en väldigt fin sak som är värd att analysera. Det är ju nu vi lever, och det är nu man ska ta vara på just det. Livet. 
 
Befinner mig just nu i Helsingborg.. Sitter i min säng och ser mamma gå runt och pyssla i ögonvrån.. om ett par timmar hämtar pappa mig och jag ska spendera dem sista timmarna hos resten av familjen som befinner sig i en lite ort utanför Helsingborg som heter Mörarp, innan jag åker tillbaka till livet i Tingsryd. Att leva i lilla Tingryd är faktiskt som en dröm. 
 
Ha en fin dag! Kul att vara tillbaka här på bloggen! 
 
 
Throwback från min 18 årsdag. 
 
 
Vietnam  2014/2015 
     

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: