En vacker måndag.

Snön har lagt sig som kristaller över trädkronorna i Tingsryd.. mest av allt skulle jag bara vilja att våren kom och man kan ta på sig sin vårjacka och man kan stänga ögonen och känna lite värme från solstrålarna.. men jag kan inte undgå att tycka snön är vacker idag. 
 
Det ovan skrev jag imorse sen bara sprang dagen iväg.. Det har varit en lång och fullspäckad dag! Började med naturkunskap, efter det svenska, sen sånglektion och sista lektionen var ett långt pass samhällskunskap. 
 
Det är något speciellt med måndagar.. jag försökte verkligen intala mig själv att dagen skulle vara bra och motbevisa att måndagar alltid är så jobbiga.. men det gick inte haha! Men det har väl sin charm antar jag.. det okej att ha en dålig dag! Det är nästan viktigt så att vi kan uppskatta dem bra. 
 
Jag hoppas ni hade en kanon dag! Hörs imorgon! 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: