Bästa sakerna i vardagen

Snön fortsätter att lägga sig som ett vitt täcke över dem småländskaskogarna. Det är så häftigt hur naturen kan skapa något så vackert. 
 
Idag är det onsdag, den där dagen som sitter i mitten av veckan och alla är antingen väldigt trötta, eller pigga för att dem tänker att det snart är fredag.
Vi börjar kl 14, men jag brukar alltid komma tidigare till skolan för att sätta mig ner i ett ensemble rum och spela och sjunga. Det är ett av dem bästa sakerna i vardagen tycker jag. Det är att sitta ensam i det rummet och bara låta musiken flöda. 
 
Idag är det även planering av min, Desis, och Lisas podcast som snart ska släppas! Grymt kul! 
Att ha många bollar i luften kan vara stressigt men är också så himla roligt! 
 
Jag hoppas att er onsdag var grym! Dagen är i och för sig inte slut än! Vi hörs! 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: