I'm Back beautiful people!

Hej på er! 
Jag trodde att jag hade lämnat denna sida föralltid.. men sen ångra jag mig just denna kväll! haha! Nej men jag tänkte faktiskt komma tillbaka! :) Det känns mysigt att ha en liten hemsida där man kan dela med sig utav sin vardag, och vem som helst får hälsa på! Visst är det mysigt? :) det där lät riktigt lökigt.. 
 
Wow vilken sommar jag haft och vilken skolstart! Känns helt underbart att få vara tillbaka i drömbubblan och få syssla med det jag älskar på heltid.. Dessutom har det börjat 70 nya begåvade elever på skolan! Så spännande och helt fantastiskt!! Det är massor med musik på gång och jag jobbar med en fantastisk vän som faktiskt även är min manager, helt underbart! För övrigt känner jag mig nästan som en helt ny människa om man jämför mig själv för ett år sedan, på ett positivt sätt.. häftigt! 
 
Kram på er fina människor! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: