Winterweek i Sälen

Hej vänner! 
På söndag åker hela skolan på "winterweek" i Sälen, där vi bl.a ska ha spelningar, åka skidor, gå på föreläsningar och bara ha det väldigt gott! På lördagen ska vi även ha en stor show på Wallmans där jag har fått äran att sjunga låten "it must have been love" av Roxette. Det är faktiskt en utmaning, jag älskar utmaningar! 
På AMB är det massor av rep till Sälen just nu, vilket är fantastiskt! Idag jobbade jag på mitt scenuttryck inför mitt framträdande på Wallmans. Väldigt roligt och lärorikt!
 
Hela morgonen jobbade jag och Desi med vår Michael Jackson lead med vår lärare Johan i studion. Detta kan faktiskt bli riktigt bra. Imorgon ska vi bli färdiga så att vi kan skicka in uppgiften, men efter det ska vi faktiskt fortsätta med låten till den blir riktigt riktigt bra. Tanken är att vi ska göra en musikvideo till den, så ni får hålla ögonen öppna. ;) 
 
Många projekt är igång. Det ska bli roligt att få dela med sig till er när allting är färdigt! Jag lever verkligen i en fantastisk drömbubbla.. 
 
Jag hoppas att allting är bra med er! Ha en fortsatt bra eftermiddag!  
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: