Workshop

Vilken helg det har varit! Igår fick vi besök av Jonah från Dirty Loops och Maja Keuc! Vi delade upp oss i två grupper, den ena gruppen följde med Jonah och jobbade med musikproduktion och andra gruppen som jag var med i hade sång workshop med Maja! Otroligt roligt och lärorikt! Alla fick sjunga vars en vers och refräng på sin låt och Maja gav en feedback som man skulle jobba med, vi jobbade mest med hur man för sig på scenen och hur man fångar publiken. Måste säga att Maja är en av dem bästa sångerskorna jag har hört! Silken röst!! Hon är även otroligt ödmjuk och personlig, vilket gör så himla mycket! Jonah och Maja är för övrigt ett av dem sötaste paren jag har sätt.. himla söta! :') 
 
Senare på kvällen var det eximination med 70- tals tema! 
 
Kvällen avslutades med mellomys och en go film! 
 
Jag hoppas att ni får en fantastisk dag kära vänner! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: