Världens bästa skola!

Det har varit ett par helt fantastiska dagar i skolan! Vi har haft besök av Jonah Nilsson från Dirty Loops, där han har hållt i två grymt bra clinics, en på torsdagen och en på fredagen. Vackra Molly Sandén kom hit igår eftermiddag och berättade om sin karriär och sitt liv i musikbranschen, och sen sjöng hon även för oss med sin fantastiska stämma! The Times Magazine var här i torsdags och intervjuade oss och Andreas Carlsson kom tillbaka! Det har varit så otroligt lärorikt! Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad över att gå på AMB, jag är så tacksam! Det är verkligen världens bästa skola utan överdrift! 
 
Ikväll är det dags för vår första spelning. Vi blir även bjudna på god mat! Det ska verkligen bli jätteroligt! 
 
Denna helgen kommer att bestå av låtskriveri med Lisa, vår lead till Colplay ska vara färdig på måndag, plugg av filmanalys, som också ska vara inlämnat på måndag, och en massa mys och musik!! :) 
 
Ni får ha en fantastisk helg! 
 
 
 
 
 
Jag och Lisa skapade musik förfullt igår! :) 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: