Om vi inte hade haft mörker i livet hade vi inte uppskattat ljuset.

Ibland undrar man vad livet tänker... Allting sker väl för en mening? Ibland kan man inte tro att saker och ting gör det.. 
Jag väljer att tro på meningen, vissa gör inte det. Men när mörkret stöter på en får man tänka att det händer av en anledning. Om vi inte hade haft våra mörka stunder hade vi inte uppskattat ljuset likamycket. 
 
Man kan inte alltid vara lycklig. Det är okej att inte alltid vara det. Man får vara ledsen. Det är inte heller bra att hålla inne saker, prata om det, gråt ut om det skulle behövas! Om ni inte har någon att prata med så ska ni veta att jag finns, även om ni inte känner mig. Jag lyssnar jättegärna! Det där lät lökigt, men jag menar det verkligen! Ingen ska någonsin behöva känna sig ensam, speciellt inte när man är ledsen! 
Glöm inte att stötta varandra och var äkta mot varandra. I t.ex en vänskap är det jätteviktigt! Dock ska man stötta alla andra också än bara sina vänner tycker jag. 
Måste bara tilläga att jag har världens bästa vänner.. just saying.. ;) 
 
Idag  har jag haft en grymt rolig sång lektion! Otroligt bra sånglärare har jag! Ser verkligen framemot dem andra sånglektionerna! 
Nu ska jag öva på vår ensemble låt hade jag tänkt :) 
Ha det bra så hörs vi imorgon! 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: