Jag är så taggad över att lära mig mer!

Idag började vi kl 11:45, så jag passade på att städa. Det var min uppgift denna veckan att städa alla gemensamma utrymmen. Om ni undrar så har vi ett städschema och matschemma som vi följer, riktigt bra och smidigt faktiskt. :) 
 
Vi började med sånglektion idag, efter lunchen hade vi musikteori och sen slutade vi. Idag fick vi våra efterlängtade macbooks! Alla blev så glada haha, det såg ut som små barn på julafton! ^^ 
 
Efter skolan gick vi till studion igen och var där till halv nio. Idag började vi spela in vår cover hurtful, tillsammans med en jättetrevlig kille som går i vår parallell klass som ville hjälpa oss. Det mysiga med att vara i studion är att det är så många som är med och sitter där inne och snackar och hjälper till. Det bästa av allt är att alla är likasinnade. 
 
Jag är så tacksam och glad över att jag går på AMB. Jag har sagt det innan men säger det igen.. Det är ett av det bästa valet jag har gjort i mitt. Jag hade höga förväntningar på denna resan, men hittills har det faktiskt varit bättre än mina förväntningar. Jag är så taggad över att lära mig mer, och utvecklas mer i allt. Det ska bli så roligt att se vart denna fantastiska resan tar mig. 
 
Imorgon åker jag hem till Helsingborg igen över helgen för att jobba och träffa min familj och vänner. Det ska bli så underbart att träffa dem. Man har så mycket att prata om och berätta! 
 
Nu är jag så otroligt trött.. godnatt kära ni! Imorgon är det fredag och sedan väntar helgen, igen! Är det bara jag, eller var det inte helg nyss? Ni får ha en fantastisk dag imorgon! Kram! 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: