Imorgon väntar fint besök!

Det är redan torsdag imorgon! Det betyder att Jonah och Andreas kommer till skolan imorgon och även time magazine! Hur grymt är inte det?! :D
Igår hade Bert Karlsson en föreläsning via web kamera, det var helt okej, det kunde bli lite uttråkande ibland om jag ska vara helt ärlig.. Han pratade om sin karriär osv, men det var absolut en rolig upplevelse! 
Ser verkligen fram emot imorgon och på fredag, det ska bli super roligt och intressant!
 
På lördag ska vi ha vår första spelning med skolan. Jag har hamnat i en jättebra grupp, vi kommer så bra överens! Det är så roligt att spela och sjunga med dem! Det blir nog hur bra som helst på lördag! :) 
 
På måndag ska jag och Lisa skicka in vår låt som vi har gjort till Coldplay. Vi är igång för fullt, inte klara än, men det är grymt svårt, och jag måste säga att vi är lite smått stressade.. men det ska nog bli bra! :) 
 
Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig vecka! Vi hörs! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: