Fullspäckad vecka!

Oj.. det var en vecka sedan jag bloggade sist... inte okej My! Jag har verkligen haft fullt upp hela veckan! 
Senast jag skrev till er var det min systers födelsedag och jag och Lisa hade gjort en helt ny låt på 20 min. Samma dag på kvällen satt vi i studion i några timmar, och sen fick vi reda på att deadlinen var framskjuten en vecka, vilket var en otroligt stor lättnad! 
På onsdagen bokade vi ny tid, och vi satt först i studion från kl 16:30 till ca 19:15. Sen cyklade vi hem och käkade, och efter det satt vi i studion från kl 21:00 till 04:30 på morgonen nästa dag... Vi fick lite sömn, men vi blev helt okej nöjda och vi hade extremt roligt! Vet inte heller vad vi skulle gjort om inte Adam som jobbar där hade hjälpt oss, super snällt! 
Idag skickade vi in låten, men det är bara en demo en sålänge, vi har mycket kvar att finslipa. 
 
Denna helgen åkte jag hem till Helsingborg. Vi bestämde oss för att åka hem på torsdagen, vi kände att vi behövde komma hem och spendera så mycket tid som möjligt med vår familj. Det var hur mysigt som helst att komma hem, jag hann både träffa min mamma, syster, pappa, pappas sambo Lolle, mina tre små syskon och min hund + mina vänner! Min lillasyster Isabella fyller 4år idag, så vi har både haft släktkalas för min storasyster och lillasyster! 
 
Imorgon är det skolfoto, varför har man alltid problem över vad man ska ha på sig!? Så frustrerande! Dessutom blir man aldrig nöjd! 
 
Nu ska jag försöka sova, det är en helt ny dag imorgon att se fram emot! Ha det bra! 
 
 
Min älskade lillasyster som fyller 4 hela år idag! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Louise

Det var en fröjd att ha alla barnen hemma min älskade Mysan ❤️❤️ Längtar efter dig och Moa redan! 🌸 hälsa alla fina töser i huset! Puss

Svar: Åh, det var en fröjd att vara hemma hos er älskade Lolle! Jag längtar efter er! Det ska jag! Puss <3 <3 <3
My Wåhlander




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: