En vecka fylld med nya möjligheter!

Denna helgen som varit var rolig, mysig, skrattfylld och galen! Träffade även många nya ansikten. Ja, andra helgen i Tingsryd var lyckad! 
 
Det har gått några dagar sedan jag bloggade sist, har haft problem med dator osv, men vi får äntligen vår macbook imorgon, då blir det mer bloggande! 
 
Det var en ganska lång dag i skolan måndags, men den kändes väldigt kort.. Vi började med estetisk kommunikation där vi bokstavligen låg på varandra i en hög och kramades typ.. haha ne men det var många olika sammarbetsövningar som var hur roliga som helst, jag fick väldigt goda skratt haha! 
Vi hade sedan musikproduktion, då vår lärare mest gick igenom kursplanen. Efter lunchen hade vi musikproduktion igen, och då gick han igenom olika mikrofoner och lite i studion, logic och olika knappar på mixer bordet osv. Det är så roligt att lära sig nya saker! Alla i min klass verkar även vara väldigt goa, ska bli så roligt att lära känna dem bättre! Skoldagen slutade kl 16:40 med svenska.  
 
Igår började dagen med en otroligt bra föreläsning av Milad Mohammadi, där han bl.a annat pratade om sin bakgrund, respekt, fördommar och likabehandling. Otroligt inspirerande, kolla upp honom!
Dagen slutade med engelska! Vi har verkligen helt fantastiska lärare!
 
Idag började skoldagen med en lång sånglektion där vi fick lära oss olika uppvärmningsövningar, massage för stämbanden och massor av tips om hur man ska ta hand om sin röst på bästa sätt osv, otroligt roligt, givande och intressant! :)  Dagen slutade med ensemble. Er som inte vet vad det är, så är det när man spelar i en grupp tillsammans som ett band. Efter skolan stannade jag och Bella kvar i studion med några andra och snackade musik, otroligt mysigt! :)
 
Nu ska jag gå och tvätta haha, sen ska vi träna lite! Ha det bra kära läsare! Jag hoppas att det går bra i skolan! Kram på er <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: