Det händer en hel del denna veckan!

Nu har vi en helt ny vecka att se fram emot med helt nya möjligheter! 
Denna helgen har varit otroligt mysig! I fredags kom Lisas pojkvän hela vägen från skövde hit, kan helt ärligt säga att jag aldrig någonsin har sett ett så vackert par förut. Många säger att inte filmkärlek finns, men det är ett väldigt fint bevis på att det faktiskt finns. :) På fredagskvällen hade jag, Bella och Desi en mysig filmkväll där vi såg "The lost valentine."  Jag har nog aldrig gråtit till en film så mycket tror jag.. vi bara satt och grät alla tre haha! Otroligt vacker kärleksfilm. Om ni tycker om kärleksfilmer så rekommenderar jag er att se den!  På lördagskvällen kom några klasskamrater hit på tacomys, det var hur tevligt som helst! Söndagen bestod av mys och musik! Ännu en underbar helg helt enkelt! 
Det händer en hel del denna veckan! Imorgon ska vi ställa frågor till Bert Karlsson via en slags web kan jag tänka mig, vilket ska bli väldigt intressant att se hur det kommer bli, vilka frågor alla kommer att ställa, och hur Bert kommer att svara osv. På torsdag kommer Andreas tillbaka och då har han med sig sångaren i Dirty Loops som heter Jonah. Jonah ska hålla i clinics både på torsdag och fredag. På torsdag kväll ska Andreas ha en del 2 på sin fantastiska föreläsning om musikbranchen! 
Jag önskar er en fantastisk vecka! 





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: