Det är som om man befinner sig i en liten bubbla i en drömvärld.

Idag är det måndag och det betyder att det är en helt ny vecka! 
I helgen var jag hemma i Helsingborg hos min kära familj och även jobbade, det var super mysigt att träffa alla igen! Det kändes som om man gick in i en helt annan värld. Här i Tingsryd är det som om man befinner sig i en liten bubbla i en drömvärld, därför blir det så stor kontrast när man kommer tillbaka till "verkligheten" på något sätt. ^^ 
Jag hade inte träffat min syster på ungefär 6 veckor, så det var helt underbart att träffa henne! :)
 
Idag hade vi estetiskkommunikation, musikproduktion och svenska, hur roligt som helst! Skolan är verkligen underbart! Glöm inte att skolan blir vad man gör den till ;) 
 
Nu ska jag plugga lite musikteori och sen ska jag mysa med tjejerna och dricka the. Ser fremaemot morgondagen!  Ha en underbar vecka! Vi hörs imorgon! :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: