Creativity never sleeps!

Det tar på krafterna att göra musik en hel dag och kväll! Jag och Lisa satt uppe till tolv igår med vår låt till Colplay. Efter mycket skratt, svett och tårar bestämde vi oss för att ta bort vår låt som vi har jobbat med i två veckor och göra en ny. Jag tog fram min gitarr och vi gjorde en låt på 20 min. Våra kära vänner spelade in sin låt i rummet bredvid till klockan två inatt.. vårt hus är inte så speciellt ljudisolerat, så det blev inte så mycket sömn för någon denna natten.. men ja, som sagt "creativity never sleeps!"
 Det är deadline idag, så vi får sitta i studion ett tag idag, och som tur är får vi hjälp av några klasskamrater! Så otroligt snällt! Det ska bli spännande att se hur det blir när allting är färdigt! 
 
Min kära, älskade syster fyller 20 år idag! Helt otroligt hur tiden går så fort!! Min syrra är grym iallfall, jag ser verkligen upp till henne! En fantastisk människa helt enkelt! Jag vill faktiskt skryta lite.. egentligen ska man inte det, men när det handlar om min syster så är det okej enligt mig.. ;) Hon tog sitt svarta bälte i karate när hon var 17, har tränat/tränar MMA, thai boxning och annan kampsport. Hon har varit med i ungdomsmilitären och varit på GMU (grundläggande militär utbildning), där hon blev hemskickad pga skada.. Hon har varit med om mycket i sitt liv. Hon är verkligen en av dem starkaste och ballaste människan jag vet! Jag är så grymt stolt över henne, hon är min hjälte! 
 
Nu ska jag och Lisa fortsätta med vår låt! Ha det underbart kära läsare! 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: