Veckan bara sprang iväg!

Hej kära vänner! Är det bara jag, eller har denna veckan gått riktigt fort!? Veckan bara sprang iväg i mina ögon! 
Jag hoppas att ni kommer ha en grym helg! 
Kom precis hem från gymmet med Bella, otroligt härligt! Skönt att komma igång igen! 
 
Det ska verkligen bli en rolig helg fylld med musik och fantastiska människor. Andreas kommer hit imorgon och ska stanna tills på måndag tror jag det var. :) Det ska bli roligt att träffa honom igen, han var här senast när Molly och Jonah var här, så det var ett tag sen nu. 
 
Ikväll blir det mys med tjejerna med en bra film som vi inte har valt än! 
 
Det är faktiskt ingen vanlig dag idag, utan det är den underbart vackra, snygga, fantastiska, roliga, sagolika, magiska Desis födelsedag idag!! :D Hon är så jäkla bra den tjejen! Är så otroligt glad och tacksam över att hon också bytade till AMB! Mega mycker kärlek till dig Desi!! <3 <3 
 
 

Kommentarer
Glitterkungen

Du är bäst snäckisen, snäckskalet, mannen, broschan, legenden. Tacktacktack, pussinuss.<3<3<3<3<3<3<3<3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: