Tillbaka i drömvärlden!

Hej kära läsare! 
Nu är jag tillbaka i drömvärlden igen! Det har varit ett super mysigt höstlov där jag både har umgåtts med familj, vänner och jobbat. 
Nu är det stenhårt jobb med musik och annat som gäller! Är så grymt förväntansfull och taggad över veckorna som vi har framför oss. I helgen kommer Andreas Carlsson tillbaka och har med sig Erik Lidbom som även var med på vår kickoff på Tjärö. 
 
Det är så roligt att vara tillbaka i skolan igen! På onsdag ska min klass göra vars en personlig "presentation" då vi först ska sjunga en halv låt och sedan ska man berätta något personligt som sedan knyter samman till en annan halv låt. Låtarna ska då höra samman med det man berättar. Det är en väldigt stor utmaning men jättebra övning. Är verkligen super nervös, men det är nog alla! 
 
Nu ska jag gå och öva! Ha det bra fina ni och ta hand om er! Kram! 
 
 
Mina fina <3 
 
 
Tillbaka till mitt underbara rum! 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: