Over thinking is what kills you

Hej kära läsare! 
Det är måndag igen vilket betyder ny vecka och nya möjligheter. Inte för att förpesta tillvaron, men denna måndagen har varit skit rent ut sagt, och jag är faktiskt inte ensam om att känna så. Kan det vara pga fullmånen som lyste starkt igår kväll och på natten? Det kändes som att den sög ur allas energi och glädje.. Men sådana här dagar tillhör i livet. Att vara människa är inte lätt. Livet är inte alltid en dans på rosor. 
Just i denna branschen när man är omgiven av otroligt talangfulla människor är det så lätt att jämföra sig själv med allt och alla hela tiden. Man får en känsla av stress, press och ångest som slingrar sig fast i vart enda nerv i kroppen, och man får nästan lite svårt att andas. Men det ända som kan ändra på den känslan och får ur alla demoner ur hjärnan är en själv. Jag ska försöka läsa lite ur boken "Du äger" av Mia Törnblom innan jag somnar så att jag får någon form av peppning innan natten tar över. Jag hoppas att ni mår bra! 
Nu orkar jag tyvärr inte skriva mer. Jag hoppas att ni får en god natts sömn! Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: