Mysiga dagar

Hej vänner! 
Idag mår jag mycket bättre. Hur mår ni idag? :) 
Jag berättade aldrig om min helg igår. Jag hade en hur mysig helg som helst. Jag brukar jobba varje helg jag kommer hem, men denna helgen blev det inget jobb, så jag hade mycket mer tid för min familj denna gången. Första fredags kvällen spenderade jag med mamma, min syster, hennes pojkvän och hans son. Vi käkade riktigt god mat och myste framför idol. Dagen efter åkte jag och mamma ner en runda på stan och väla, och lyxade till det lite med sushi till lunch. Mums! Efter lunchen åkte jag hem till min pappa och hans underbara sambo Lolle och alla mina små syskon och hunden. Pappa var tyvärr inte hemma så mycket då han jobbade. Men jag och Lolle hade en riktigt mysig tjejkväll och jag hade mycket tid till att umgås med mina små syskon. Så himla underbara! 
 
Idag hade vi bara en lektion musikteori och sen slutade vi. Vi åkte hem och repade till speningen vi ska ha på fredag. "Helsingborgarna" som vi kallas för här fick chansen att ha en spelning på en restaurang. Det ska bli hur kul som helst! Det är alltid underbart att stå på en scen och sjunga inför folk! Man får även se det som en erfarenhet rikare varje gång. :) Efter lunch åkte vi till gymmet och tränade en stund. Därefter åkte vi vidare till en spelning där jag och mitt band "The Bellatores" skulle framträda.
Jag hoppas att er dag har varit bra! Nu ska jag fortsätta att jobba med min låt. Ha det bra så hörs vi snart igen!
 
 
 
'
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emmaa

vart skaffade du din blogg design? Jätte fint :)

Svar: Tack så jättemycket! Jag önskar att jag hade kunnat svara på den frågan, men det var min kompis som skaffade den åt mig, så jag har faktiskt ingen aning.. :(( Ha en bra kväll!
My Wåhlander




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: