Ikväll gäller det!

Hej på er! 
Ikväll gäller det! Vi ska framföra vår personliga presentation! Det ska bli så roligt att lyssna på alla! 
 
Hann tyvärr inte blogga igår. Dagen började med en inställd musikteori lektion. Vi gjorde vår uppgift som vi fick och sedan åkte vi och handlade. Någon timme efter det var det dags för mig att gå på sånglektion. Som vanligt var det hur kul som helst!! Min sånglärare Emmy ska hjälpa mig med att kompa mina låtar ikväll så det var det gårdagens lektion innehöll. Övning till ikväll! Jag är nervös, men det känns som att det är en positiv nervositet. :) 
Skoldagen slutade med en lång engelska lektion där vi körde en rolig tävling hela lektionen! 
Efter skolan cyklade jag och Lisa till gymmet och köpte våra efterlängtade gymmkort och sedan tränade vi. Underbart! På kvällen var det min tur att laga mat. Jag bjöd på en Indisk soppa! 
 
Jag börjar inte för ens två idag, så det är övning som gäller hela morgonen! 
Jag vill önska er en fantastisk dag! Ta hand om er! 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: