Hello november, surprise me!

Kära vänner, det är redan november! 
 
Jag hoppas att november månad blir bra. Jag hoppas att november överraskar mig ordentligt! Allting blir vad man gör det till! 
 
Idag började jag dagen med en jogging runda och styrketräning. Galet skönt med träning, mår så jäkla bra av det!  
 
Igår åkte jag, mamma och morfar över till Helsingör för att hälsa på mammas farmor. Vi började med att gå en liten runda i stan då jag inkasserade tre nya plagg! :) Outfit bilder kommer! Därefter åkte vi till mammas farmor där vi käkade god mat och spelade spel. 
 
På kvällen träffade jag mina tjejer, Lisa och Bella, och vi bara myste. Vi bor ju annars tillsammans i Tingsryd, så det blir jättekonstigt när man inte träffar varandra varje dag som vi brukar. Idag ska vi fortsätta att mysa på väla. :) 
 
Jag hoppas att ni får underbar dag! Kram på er! 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: