Gästar i radio!

Hej fina människor! 
För ca en månad sedan fick jag ett mail av en tjej som berättade att hon hade sett mig och mitt band sjunga på youtube. Hon hade visat oss för sin pappa som jobbar på ett radioprogram i Växjö och han ville gärna att vi ska komma dit och gästa den 29/11, vilket är imorgon! Vi ska snacka lite om skolan, oss själva, vad vi har för planer efter skolan osv. Vi ska även spela och sjunga två låtar! Det ska bli så otroligt roligt och lärorikt! Det är inte varje dag man får den chansen och möjligheten! :) Jag skriver absolut här på bloggen hur det var och hur det gick, och förhoppningsvis har vi en länk så att man kan lyssna på hela radioprogrammet! Spännande! 
Ha nu en fantastisk dag kära läsare och ta hand om er! Kram! 
 
 
 
Tummen upp för det!! Vänta.. Vad har hänt med tummen!? O_o 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: