Creating music

Hej kära vänner! Förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen dessa dagarna! Det har hänt så mycket! 
Om jag ska sumera dessa dagar kortfattat så har Andreas varit här och hängt med oss och föreläst lite. Man blir så inspirerad och taggad! Andreas och Magnus (min kära rektor) har pratat mycket om hur viktigt det är att ha driv. Det räcker inte att man tänker "jag kommer bli artist för att jag lär mig en massa saker här på skolan", utan man måste verkligen kämpa för det, ha ett driv och flow. Man kan inte tro att allting serveras på ett silverfat och att det ska ske av sig själv. Därför är det dax att kämpa mer än någonsin nu! 
 
Hela helgen har vi spelat och skrivit musik. Vi har fått en del uppgifter. Vi ska göra en jullåt, och det ska jag göra tillsammans med Lisa och Desi. Vi har även fått till uppgift på vår musikproduktion att vi ska göra en egen version av en låt på logic (ett program i datorn där man produerar musik). Vi ska även skriva en låt på vår engelska lektion. Som ni läser är det väldigt mycket musikskapande som pågår, vilket är så fantastiskt roligt!  
 
Ikväll blir det fortsättning av musikskapande! Ha en bra kväll! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Desirée

Shit vilka bilder... :(

Svar: Sluta…
My Wåhlander




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: