Varmt välkommen till min nya blogg!

Hej! Välkomna till mitt mysiga place, fattar ni? myyysiga.. (skärp dig My, den är gammal..). Skämt och sido! 
Jag hade en blogg innan på devote, men tröttnade snabbt på den sidan, den kändes så opersonligt med all reklam, plus att jag kände för en ny och fräsch start. 
 
För er som inte har någon aning om vem jag är så tänkte jag berätta lite kortfattat om mig själv. 
Mitt namn är My Wåhlander, jag är 17 år och bor i staden Helsingborg som ligger i Skåne. Jag är en glad och mycket snäll drömmare som älskar att ge komplimanger och att se glada människor. Mitt största intresse är musiken. Min stora dröm är att få möjligheten att sprida kärlek, glädje och inspirera människor runt om i världen med min musik. Det jag även tycker väldigt mycket om är att träna. Har tränat karate i snart tio år, och har svart bälte sen ett år tillbaka exakt. Det som jag också tycker otroligt mycket om, det är att umgås med mina vänner och familj. Skolan jag går på tänker jag berätta om i nästa inlägg, för det är faktiskt en ganska lång historia. 
Mottot jag följer är att man aldrig ska ge upp sina drömmar, för ingenting är omöjligt om man bara vill. 
 
I min blogg får man ta del av min musik, min vardag, mina tankar, och massor med bilder. Jag hoppas att ni vill
följa med mig på min resa. Resan kommer vara fylld av kärlek, glädje, lycka och sorg, för det tillhör i livet. 
 
Felicia Lapadátovic (fellehh.blogg.se) hjälpte mig jättemycket med denna bloggen, är otroligt tacksam! 
 
Idag startar Helsingborgs festivalen, har ingen riktig koll på vad som händer där idag, det kanske kommer någon bra artist? Ska kolla upp det. Eller om det är någon som vet så kanske det finns någon snäll liten själ som skulle vilja berätta för mig? ;) 
Men innan dess ska jag jobba. Jag jobbar på konditori fenix, väldigt mysigt. :) 
 
Ha nu en fin dag! Nästa inlägg om skolan kommer förhoppningsvis under dagen. Ha det bra, så hörs vi sen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Linnea

Tack My för att du är underbar och vågar säga dina fina egenskaper som du verkligen har! Var bara så som du är så kommer allt bli skitbra ska du se! Glöm inte bort mig när du står på de stora scenerna! Kom till NZ och spela vettja? Hakuna Matata :D

Svar: Fina, underbara Linnea! Du är så fantastisk!! Tack! Jag hoppas att du har det super bra i nya zeeland! Jag kommer aldrig att glömma dig! Stor kram! <3
My Wåhlander




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: