It's a new day! Make the best of it!

Det är en ny dag med nya möjligheter, och det är inte vilken dag som helst, utan det är fredag!! :D 
 
Igår fick jag reda på av min kära vän Bella att mitt band The bellatores, har fått chansen att sjunga inför en skivproducent idag, vilket är sjukt roligt! Men jag har ett stort problem.. och det är att jag jobbar till kl 18 och han kan inte efter kl 18... ingen kan hoppa in för mig på jobbet... förstår ni min frustration och panik som växer så att det når hårtopparna... Jag vill inte sumpa den chansen, och det värsta är att jag sumpar för mina vänner också eftersom att vi har övat tillsammans! Men allting har oftast alltid en lösning, vilket jag hoppas att denna situationen har.. 
 
Jag drog ner till festivalen igår med mina bästisar (vad gulligt sagt av mig), Lisa och Bella, tjejerna i mitt band. Vi gick runt lite och sen såg vi Miriam Bryant. Så otroligt fantastiskt grym var hon! Silken röst!! Wow! Ville också gärna se Familjen, men var tvungen att åka hem, för jag skulle upp tidigt idag, trodde jag, för det var meningen att jag skulle repa inför spelningen i Maria kyrkan, men jag repar på lördag istället med min sångpedagog. så jag hade kunnat se Familjen... men sånt är livet, det går fler tåg! 
Jag sjunger 17:30 i Maria kyrkan imorgon. Jag är nummer 3, så jag är i början av programmet. Jag ska sjunga två låtar! Det hade varit super roligt om just du skulle vilja komma. :) 
 
Ikväll blir det festival igen! Vi kanske ses? :) Ha en fantastisk fredag nu! Ha det bra så hörs vi! 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: