Don't be afraid to fail.. be afraid not to try.

Idag ska jag sjunga i Maria kyrkan! :D
 
Jag har nog världens snällaste bagare på mitt jobb! Jag frågade igår om där fanns någon möjlighet att jag skulle kunna få gå 15 min tidigare, så släppte han mig 40 min tidigare! Det innebar att vi hann träffa skivproducenten och sjunga för honom! Allting har en lösning som jag sa igår, det löser sig alltid i slutändan!
Det var grymt roligt och givande, dock väldigt surrealistisk känsla att sjunga inför en producent. Men han verkade vara vädigt nöjd efter att vi hade sjungit. Han filmade oss och berättade att han går på möte med låtskrivare och andra producenter en gång i veckan, så han skulle visa oss för dem. 
Det är ju så i den branschen att antingen hör dem av sig en vecka senare, eller en månad senare, eller kanske inte alls. Men då gäller det att själva vara på hugget och höra av sig. Skicka material osv. Man får aldrig ge upp! Men det ska bli otroligt spännande och se vart detta leder. :) 
 
Jag  var på festivalen tillsammans med Bella och Lisa igår. Vi tittade bl.a på otroligt duktiga dansare! Helt fantastiskt duktiga var dem! 
Det är så synd att det ska vara så mycket bråk bara... poliser och sjukvårdare var överallt.. vilket är tur!
Men det är så roligt att träffa gamla vänner som man inte har träffat på år!
 
Men ska åka ner till stan och repa med min sångpedagog kl 16, och sen 17:30 gäller det, åh så härligt det ska bli! Jag hoppas att vi ses! :)  
 
Jag hoppas att ni får en fantastisk dag! Ha det bra så hörs vi! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: