Backstage!

Den skivproducenter som vi sjöng för fixade så att jag, Lisa och Bella fick gå backstage i lördags. Vi träffade bl.a Oscar Zia, Timoteij och Eddie Razaz. Hur roligt som helst! Vi stod och pratade med artisterna en liten stund, sen var där en tjej som visade oss runt. Var deras loger var och hur det såg ut bakom scenen osv. Det var mycket intressant! Det var även en fantastiskt upplevelse som både kommer sitta kvar i minnet och hjärtat! 
Samma dag sjöng jag i Maria kyrkan. Det är så otroligt härligt att sjunga i en kyrka! Dem andra som också var med var så begåvade!  Efter det gick jag och käkade med min familj, sen mötte jag upp Bella och Lisa igen.
 
Igår var jag, Lisa och Bella och spelade i pannkaksladan. Jätteroligt att dem ville att vi skulle komma dit och sjunga! Vi var till och med i söndagens HD! :D Super mysigt och varmt var det! 
 
Snart ska jag iväg och jobba. Men vi hörs sen, för nästa inlägg kommer i eftermiddag! Ha en bra dag! :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: